Zasadniczym tematem gazetki reklamowej jest przedstawienie produktów, które są dostępne w hipermarkecie. Jest to najobszerniejsze źródło informacji o artykułach i cenach, w komunikacji między sklepami a odbiorcami.
Autor: Evgeniy Isaev
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
W taktyce wszelkiej sieci marketów zachodzą działania promocyjne. Przez różne formy graficzne prezentowane w gazetkach promocyjnych, odbiorca poznaje przedsięwzięcia promocyjne. W projekcie reklamowym sieci marketów, znajduje się chociaż parę wyznaczonych okresów na wykonanie przedsięwzięć wyjątkowych.
Działania te odznaczają się znaczącym wsparciem marketingowym przy zastosowaniu wszystkich, używanych poprzez daną sieć nośników. Może to być przecena, akcja bożonarodzeniowa, rocznica urodzin
sklepu. Gazetki promocyjne zapełnione są produktami wielorakich marek, oraz przeróżnych producentów.
Każda sieć
marketów ma osobisty, lub partnerski program lojalnościowy. Jest to zabieg zezwalający na nawiązanie więzi z odbiorcą w celu powrotu do danego sklepu.
Jeśli wykorzystana w tym materiale narracja do Ciebie przemawia, to zobacz tutaj (
http://www.progresdisplays.pl/stoiska-wystawiennicze) inne tego typu posty - one dotyczą pokrewnej tematyki.
Prócz tego programy lojalnościowe są rozmaitym źródłem informacji mówiących o selekcjonowanym asortymencie jak choinki, przyzwyczajeniach zakupowych, oraz innych priorytetach scharakteryzowanej grupy nabywców. Zamysłem gazetki promocyjnej jest poinformowanie nowych nabywców o
programach lojalnościowych, także wiernych odbiorców o niusach i przedsięwzięciach szczególnych z tym programem związanych.
Gazetka promocyjna jest też wybiegiem przesłania istotnych wiadomości, takich jak adresy sklepów, godziny otwarcia, możność płatności kartami płatniczymi.
Funkcją gazetki promocyjnej jest też budowa wizerunku sklepu, a nawet podwyższać obrót handlowy. Gazetki promocyjne w dużym stopniu się różnią od siebie. Nie tylko między sieciami, ale również w obrębie sieci. Wszystko przez to, że pojedyncze wersje mają różnorodne misje. Wyjątkowo wielka wielkość gazetek promocyjnych publikowana jest w okresie świąt. Polecane są wówczas towary spożywcze, jakie są związane z danymi świętami. Supermarkety są sklepami znajdującymi się w większych miejscowościach, lecz reklama w postaci gazetek promocyjnych dociera także do pobliskich miejscowości.