SPOT
radio
Autor: Brangwyn Jones
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com

Reklama radiowa - jej zalety i negatywne strony, jak również jej charakterystyka.

Różnorodne istnieją formy reklamy. Najbardziej istotne są ciągle reklamy puszczane w tzw. starych mediach, czyli radiu, prasie i telewizji. To one stwarzają najwięcej środków i to dla tego kosztują one dosyć sporo pieniędzy. Jako przykład można zaserwować radio i reklamę w radiu. Reklama radiowa to taka forma reklamowania, której podstawowe założenia dotyczą słuchania. Nie da się ukryć, iż radio nadal jest niezwykle dochodowym punktem na publikowanie kampanii reklamowych. Rozróżnia się parę rodzajów reklamy radiowej. Pierwszą jest segregacja ze względu obszaru funkcjonowania reklamy. Przykładowo nadawana przez stacje radiowe regionalne lub ogólnokrajowe.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.