Radio
Koncert jazzowy
Autor: Jimmy Baikovicius
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com

Miłośnicy jazzu nie mogą narzekać na brak talentów w tym gatunku

Jazz to ten typ muzyki, który aktualnie jest niejako w odwrocie. Oczywiście i kiedyś nie było tak, że autentycznie wszyscy rozkoszowali się jazzem, lecz z pewnością amerykański albo polish jazz były popularniejsze. Cóż, można tak naprawdę rzec, iż jazz ma wielką konkurencję. Jeśli na rynku powstało sporo więcej typów muzycznych, na przykład reggae albo muzyka elektroniczna, to nie może dziwić, że jazzmeni powinni przywyknąć do owej sytuacji. W radio oraz TV królują zgoła odmienne style, więc jazz zapewne będzie w dalszym ciągu niszową muzyką.
radio
Autor: Brangwyn Jones
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com

Reklama radiowa - jej zalety i negatywne strony, jak również jej charakterystyka.

Różnorodne istnieją formy reklamy. Najbardziej istotne są ciągle reklamy puszczane w tzw. starych mediach, czyli radiu, prasie i telewizji. To one stwarzają najwięcej środków i to dla tego kosztują one dosyć sporo pieniędzy. Jako przykład można zaserwować radio i reklamę w radiu. Reklama radiowa to taka forma reklamowania, której podstawowe założenia dotyczą słuchania. Nie da się ukryć, iż radio nadal jest niezwykle dochodowym punktem na publikowanie kampanii reklamowych. Rozróżnia się parę rodzajów reklamy radiowej. Pierwszą jest segregacja ze względu obszaru funkcjonowania reklamy. Przykładowo nadawana przez stacje radiowe regionalne lub ogólnokrajowe.
Stereo, wieża
Autor: http://www.freeimages.com
Zaczerpnięte z: http://www.freeimages.com

Reklama w rozgłośniach radiowych jest nadal godna uwagi!

Wszystkie plotki o śmierci stacji radiowych są bardzo przesadzone! Prawda jest taka, że ciągle miliony Polaków słuchają ulubionych stacji. Chociaż to jasne, iż w szczególności młodsza część społeczeństwa coraz częściej sięga po przykładowo Spotify.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.