Reklama w rozgłośniach radiowych jest nadal godna uwagi!

Wszelakie plotki o zgonie stacji radiowych są bardzo przesadzone! Fakty są takie, że w dalszym ciągu miliony ludzi słuchają wybranych stacji. Chociaż to jasne, iż zwłaszcza młoda część narodu chętniej sięga po np. Spotify.
Stereo, wieża
Autor: http://www.freeimages.com
Zaczerpnięte z: http://www.freeimages.com
Jednak no koniec końców w żadnym razie stacja radiowa nie jest niepopularnym nośnikiem. Nawet niech nikt z czytających w taki sposób nie pomyśli. Szczególnie niech ludzie interesu nie uważają, że radio (radio kuchenne) to już zamierzchłe czasy. Pomyślmy zatem jak spowodować, iż wreszcie zdołamy wykorzystać jakoś tam ciągłą potęgę stacji radiowych...

gitara
Zaczerpnięte z: http://www.morguefile.com/
Oczywiście trzeba promować się w przerwach na reklamy! Skoro powiedzmy posiadamy lokal gastronomiczny w Suwałkach - to wyłącznie przykład, bez żadnego cienia wątpliwości zainteresować nas powinna alternatywa zakupu reklamy w lokalnej stacji radiowej. W dalszym ciągu lokalne rozgłośnie radiowe fajnie się trzymają na powierzchni, nie jest powiedziane, że liczą się tylko wielkie, ogólnokrajowe spółki medialne. To dobra wiadomość dla wszystkich tych biznesmenów, którzy pragną reklamować swoje działania, produkty, lecz jakby nie patrzeć ich głównym celem nie jest szastanie pieniędzmi.

Zobacz również

Miłośnicy jazzu nie mogą narzekać na brak talentów w tym gatunku

Koncert jazzowy
Autor: Jimmy Baikovicius
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Jazz to ten typ muzyki, który aktualnie jest niejako w odwrocie. Oczywiście i kiedyś nie było tak, że autentycznie wszyscy rozkoszowali się jazzem, lecz z pewnością amerykański albo polish jazz były popularniejsze. Cóż, można tak naprawdę rzec, iż jazz ma wielką konkurencję. Jeśli na rynku powstało sporo więcej typów muzycznych, na przykład reggae albo muzyka elektroniczna, to nie może dziwić, że jazzmeni powinni przywyknąć do owej sytuacji. W radio oraz TV królują zgoła odmienne style, więc jazz zapewne będzie w dalszym ciągu niszową muzyką.


Generalnie jingle w rozgłośniach radiowych są typowe: a więc nic niestandardowego. Jednakowoż to żadna wada, bo głównym celem jingli jest przekazanie słuchaczom oferty firmy. W pewnych branżach, w szczególności jeśli to typowo lokalna firma, bez ogólnokrajowego zasięgu, takie fajne jingle są najzupełniej bez sensu. To szczególnie widać kiedy słucha się reklamy dotyczące różnego rodzaju leków dostępnych bez recepty. Chociaż tak czy siak jingle radiowe muszą być świetne pod względem jakościowym, przecież nie po to wkładamy pieniądze w reklamę . Czy właśnie nie jest tak? To retoryczne zapytanie.

Pamiętajmy, że choć reklama radiowa ma wiele sensu, to tak czy siak dywersyfikacja działań reklamowych jest czymś wymaganym. Zatem chodzi o to, iż wypadałoby w taki sposób się zareklamować, aby nie być wyłącznie skupionym na radiu. Właśnie tak być powinno.
06-06-2022
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.