Opisać reklamę radiową można na różne sposoby. Fundamentalna norma to naturalność i przyjemne dla ucha slogany reklamowe. Niestety takie reklamy mają także wady. Najbardziej ryzykowne jest to, że w radiu wszystkie puszczane informacje są krótkie. Czynnikiem sprawczym jest krótki okres publikowania reklam i ich niezajmujący charakter, a ma to miejsce dlatego, że bardzo sporo ludzi nie skupia się na treściach w radiu. Jednak nie można zabronić radiu tego, że
Autor: First Austria
Zaczerpnięte z: First Austria
codziennie słucha je nawet 75 procent ludzi, praktycznie w każdym wieku. Statystycznie czas spędzony na słuchaniu radia wynosi około czterech godzin.odszukaj stronę -
znajdź informacje -
Wyszczególnić można parę rodzajów reklam radiowych. Pierwszym jest dżingiel. Dżingiel to kilkusekundowa reklama, zwykle publikowana jako melodia. Dodatkowymi formami reklamy są przykładowo konkursy dla słuchaczy, czy najbardziej popularne są
spoty reklamowe. Bez wątpienia jednak reklama radiowa zasługuje na miano popularnej metody reklamowania produktów.